Ik bied op dit moment meerdere betaalmogelijkheden aan via mijn externe betaalpartner Pay.nl. Pay.nl is een betaalprovider die ook bijvoorbeeld het betalingsverkeer van grote shops als Dille&Kamille en Protest regelt. Doordat Pay.nl alle (juridische) zaken rondom betalen voor mij uit handen neemt, kan ik mij focussen op het leuke werk: pakketjes maken en mensen adviseren.
Ik bied via Pay.nl de volgende betaalmethoden aan:
IDeal
Met iDeal betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.
Bancontact
Voor mijn Belgische klanten heb ik deze betaalmogelijkheid. Hiermee betaal je direct en op een veilige manier het openstaande bedrag voor jouw bestelling.
Billink
Hierbij krijg je een factuur die je dient te voldoen binnen 14 dagen.
in3
in3 is een betaalmethode waarbij je in drie termijnen kunt betalen. De eerste termijn voldoe je direct, de tweede na 30 dagen en de derde na 60 dagen. Voor alle voorwaarden: ga naar pay.nl
Paypal
Je kunt uiteraard ook via paypal betalen. De algemene voorwaarden van Paypal zijn hierop van toepassing en je betaalt rechtstreeks via Paypal aan Fleuri Essentials.
Jouw kortingscode kun je in je winkelwagen toevoegen en verzilveren. De code voer je in waarna je op ‘Gebruik de Waardebon’ klikt. De korting wordt dan automatisch verrekend, wat je in je winkelmand-totalen kunt terugzien.
– Kortingscodes kunnen niet achteraf verrekend worden.
– Kortingscodes kunnen niet toegepast worden in combinatie met andere aanbiedingen.
Na het afronden van je bestelling ontvang je een email ter bevestiging. Vanuit deze email kun je ook jouw factuur downloaden, mocht je jouw bestelling voor je bedrijf gedaan hebben. Zodra je bestelling helemaal is afgerond en klaargemaakt voor verzending ontvang je een verzendbevestiging van mij en een Track and Trace mail van DHL.
Dit kan natuurlijk gebeuren, maar heb je onze mail met de bevestiging van het ontvangen van jouw bestelling gehad? Dan kan je ervan uitgaan dat de betaling is gelukt.
Denk je al zeker te weten dat jouw betaling is mislukt? Of heb je geen ontvangstbevestiging gehad? Neem dan even contact met me op.
WhatsApp us