Hieronder vind je de meest gestelde vragen en de antwoorden daarop.
Een paar keer per week verzamel ik alle bestellingen van de dagen daarvoor en bestel dit in één keer bij Young living. De dag daarna krijg ik dit binnen, pak dit leuk in en stuur het meteen door naar jou. Hierom houd ik één tot 4 dagen verzendtijd aan.
Bestel je een starterkit? Dan geldt vaak: voor 11 uur ‘s ochtends besteld, is de volgende dag al in huis. Ook afhankelijk van de drukte bij YL natuurlijk.
Producten in de sale heb ik vaak op voorraad, dus deze kan ik meestal direct verzenden.
Heb je een bestelling geplaatst en wil je iets toevoegen of verwijderen? Stuur mij zsm een appje of mailtje. Wanneer ik jouw bestelling nog niet verstuurd heb, kan ik deze annuleren, producten toevoegen of producten verwijderen. Wanneer jouw bestelling al verstuurd is, gelden de retourvoorwaarden.
Wanneer jij jouw bestelling hebt ontvangen en je wil deze, om welke reden dan ook, retourneren, dan kan dat uiteraard. Omdat we te maken hebben met producten die je niet kunt uitproberen ivm hygiëne, kun je de producten alleen retourneren als de zegels niet verbroken zijn. Bij oliën betekent dit dat de dop er niet afgedraaid mag zijn, bij rollers mag de zegel van de huls niet verbroken zijn en bij verzorgings- en schoonmaakartikelen moet de opening nog dichtgeseald zijn. Een diffuser mag je uit de verpakking halen om te bekijken, maar wanneer je deze niet wil, mag je hem niet uitproberen.
Laat binnen 14 dagen na ontvangst van je artikelen weten dat je jouw bestelling terug wil sturen. Daarna heb je nog 14 dagen om deze daadwerkelijk terug te sturen. De retourkosten zijn voor jouw eigen rekening. Zo kan ik de kosten naar iedereen die bestelt zo laag mogelijk houden. Nadat ik jouw bestelling heb teruggekregen, stort ik het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen via de door jou gekozen betaalmethode terug.
Wanneer je jouw bestelling wil weigeren aan de deur, gelden hiervoor ook deze retourvoorwaarden.
Ik verwijs je dan graag door naar jouw upline/oliecoach. Ik wil graag collegiaal blijven naar al mijn collega’s en wanneer je je hebt aangesloten bij een team, raad ik je aan via jouw eigen Young Living account te bestellen. Ben je nog geen lid bij een ander team? Dan ben je van harte welkom in mijn team of om losse oliën te bestellen via deze webshop uiteraard!
Neem contact op via milou@fleuri-essentials.nl of via de whats-app button onderaan deze pagina.
Je kunt betalen via Ideal, paypal, Billink (achteraf betalen binnen 14 dagen) of In3 (in drie gelijke termijnen). Het betalingsproces is in handen van Pay.nl. Pay.nl is een betrouwbare betaalprovider die ook de betalingen regelt van grote webshops zoals Dille & Kamille en Protest.
Het kan natuurlijk gebeuren dat je toch besluit een product niet te willen, als voordat je het in huis hebt. Wanneer jouw bestelling nog niet verstuurd is, kun je jouw bestelling annuleren door te mailen, door een reply te sturen op de bevestiging die jij in je mail hebt gehad of door een appje te sturen via de Whatsapp button onderaan de pagina. Is jouw bestelling al verstuurd? (Dan heb je een “Uw bestelling is afgerond” mail gehad en/of een track and trace mail) dan kun je helaas jouw bestelling niet meer annuleren en gelden de retourvoorwaarden. Het makkelijkste voor jou als klant is dan de bestelling te weigeren aan de deur. DHL neemt het pakketje dan direct weer mee terug. Zodra ik het pakket terug heb ontvangen, stort ik binnen 5 werkdagen het geld terug via de door jou gekozen betaalmethode, minus de retourkosten (5,95 pakketpost, 3,45 brievenbuspost). Hierdoor kan ik de kosten naar iedereen altijd zo laag mogelijk houden.
WhatsApp us